ب تنظیمات DNS مناسب فعال است. به طور پیش فرض، اگر ضبط کننده خود را روی DHCP تنظیم کنید، باید به طور خودکار تنظیمات DNS را بگیرد. اگر اینطور نیست، توصیه می کنیم سرور DNS 1 را به صورت دستی روی 8.8.8.8 و سرور DNS 2 را روی 8.8.4.4 تنظیم کنید که به سرورهای DNS اولیه و ثانویه معروف است.
اگر وضعیت شما "آفلاین" است، به این معنی است که اتصال اینترنت به ضبط کننده شما ارائه نمی شود. شما باید به تنهایی متوجه شوید که چه مشکلی در شبکه شما وجود دارد یا می توانید از پیوند زیر برای خرید کمک در مورد شبکه خود استفاده کنید. لطفا از تماس با ما برای کمک شبکه خودداری کنید، زیرا ارائه نمی شود. اگر در این مرحله به دنبال کمک شبکه رایگان هستید، باید با ISP یا سازنده روتر خود تماس بگیرید. ما چند نکته رایگان عیب یابی در پایین راهنما داریم.
مرحله 5) ضبط کننده خود را به تلفن هوشمند خود وصل کنید
دلیل 2: دستگاه به درستی اضافه نشده است. هنگام اضافه کردن دستگاه پس از اسکن شماره سریال P2P، باید نوع دستگاه صحیح را انتخاب کنید. برای دستگاه های DVR و XVR، گزینه DVR/XVR را انتخاب کنید. برای دستگاه های NVR، NVR را انتخاب کنید. عکس فوری از ویدیوی زیر را ببینید که نشان می دهد کجا نوع دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
آخرین اما نه کم اهمیت، شما همچنین می توانید ضبط را با استفاده از شماره سریال P2P به نرم افزار PC یا Mac اضافه کنید. روش P2P اضافه کردن را برای مشاهده از راه دور بدون نیاز به شبکه های پیچیده بسیار آسان تر می کند.
عیب یابی مشکلات مشاهده از راه دور
مشکل 1: تنظیم P2P "آفلاین" می ماند و نمی توانید آن را به گفتن "آنلاین" وادار کنید
ما خدمات P2P را قبل از ارسال هر یک از ضبط کننده های خود فعال می کنیم. باید از صفحه منوی P2P در تنظیمات شبکه دیدن کنید تا تأیید کنید که وضعیت "آنلاین" است. شما نمی توانید فراتر از این مرحله ادامه دهید مگر اینکه وضعیت "آنلاین" باشد. این مرحله در ویدیوی مرحله 5 زیر نشان داده شده است.
ارتباط با Don از طریق: ایمیل | یوتیوب
آ. شما با موفقیت DHCP را فعال کردید. اگر ضبط کننده بلافاصله آدرس IP جدیدی دریافت نکرد، با فشار دادن دکمه راه اندازی مجدد نرم افزار در گوشه سمت راست بالای صفحه، آن را مجددا راه اندازی کنید، کلید پاور را در پشت صفحه خاموش کنید و در صورت وجود دوباره آن را روشن کنید، یا آن را از برق بکشید و ضبط را دوباره به برق وصل کنید.
دلیل 1: شما باید مطمئن شوید که موارد زیر انجام شده و درست است:
بعد از اینکه برنامه را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کردید، نوبت به افزودن سیستم به برنامه می رسد. می توانید این کار را با اسکن کردن کد QR که در بالای ضبط کننده یافت می شود یا با استفاده از کد QR در صفحه P2P که وضعیت را بررسی کرده اید، انجام دهید.
مرحله 6) ضبط کننده خود را به رایانه شخصی یا نرم افزار Mac خود وصل کنید
قبل از اینکه راهنمای زیر را دنبال کنید، مطمئن شوید که موارد زیر درست است:
- شما در حال حاضر در محل ضبط کننده هستید.
- شما یک مانیتور دارید که با استفاده از پورت VGA یا HDMI به ضبط کننده ویدیوی امنیتی متصل شده است.
- می توانید دوربین ها را در شبکه روی مانیتور ببینید.
- شما یک اتصال اینترنت پهن باند سیمی سخت به محل ضبط کننده دارید.
- بدانید که اتصال راه دور P2P از طریق شبکه های مش مانند Orbi، Google WiFi یا EERO کار نمی کند. ضبط کننده نیاز به اتصال مستقیم به روتر اصلی دارد.
کاربر مسئول این است که این راهنما را به طور کامل و کامل دنبال کند. هرگونه تلاش برای رد شدن از مراحل ذکر شده در زیر تنها منجر به شکست فرآیند اتصال خواهد شد. ما به مشتریان توصیه می کنیم که ویدیوها را دوباره تماشا کنند و مطمئن شوند که یک مرحله را از دست نمی دهند.
مطمئن شوید که از یک کابل شبکه خوب شناخته شده استفاده می کنید و فایروال شبکه یا ISP شما مانع اتصال ضبط کننده به سرور P2P نمی شود. اگر به دلایلی ضبط کننده قادر به اتصال به سرویس های P2P نباشد، به این معنی است که تنظیمات شبکه را اشتباه پیکربندی کرده اید یا محیط شبکه شما ضبط کننده را مسدود کرده است. سپس طبق شرایط و ضوابط ما به خدمات شبکه پولی نیاز خواهید داشت. خدمات شبکه مقرون به صرفه است و می توان از اینجا با استفاده از NETHELP خریداری کرد.
مرحله 1) ضبط خود را به روتر اینترنت اصلی خود وصل کنید