ارتباط با مت از طریق: ایمیل | یوتیوب
خواه تنظیماتی را که در تصادف تغییر دادهاید، یا برای عیبیابی یک مشکل به کمک نیاز داشته باشید، تیم ما گاهی اوقات با بررسی گزارشهای سیستم و پخش فیلم از سیستم کمک میکند. همانطور که در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد، ما معمولاً برای این سطح از خدمات از راه دور هزینه دریافت می کنیم. پشتیبانی ایمیل همیشه برای مشتریانی که تایید شده اند رایگان خواهد بود، اما ما ممکن است همیشه نباشیم از راه دور به سیستم آنها نگاه کنید. ما معمولاً در عرض 2 تا 3 روز کاری پس از ارسال اطلاعات مورد نیاز برای عیبیابی از راه دور، سیستمها را بررسی میکنیم.
ارائه دسترسی به سیستم دوربین امنیتی شما بسیار ساده است. در واقع، تنظیمات مشاهده از راه دور P2P معمولاً قبل از ارسال DVR یا NVR روشن می شود. به دلایل حفظ حریم خصوصی، ما انجام ندهید کدهای راه دور P2P را ذخیره کنید و فقط در صورت لزوم برای ارائه پشتیبانی از آنها درخواست می کند. شایان ذکر است که می توانیم از راه دور به دوربین های IP مستقل نیز دسترسی داشته باشیم.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ضبط کننده دوربین امنیتی خود را به روتر یا مودم اینترنت خود وصل کنید و تنظیمات P2P را در تنظیمات شبکه روشن کنید. پس از انجام تنظیمات، مطمئن شوید که وضعیت P2P شما “آنلاین” است و یک ایمیل با متن شماره سریال P2P خود برای ما ارسال کنید. همچنین می توانید تصویر کد QR را به همراه متن برای ما ارسال کنید. این فرآیند در فیلم آموزشی زیر نشان داده شده است.
اگر سیستم قدیمیتری دارید که مربوط به قبل از سال 2020 است، لطفاً آموزش زیر را تماشا کنید.
پشتیبانی از راه دور پولی
گاهی اوقات ممکن است زمان منتظر ماندن برای کمک را نداشته باشید، یا ممکن است بخواهید که از طریق تلفن کمک عملی ما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر سیستم خود یا کمک به پیکربندی تنظیمات بخواهید. خدمات پشتیبانی از راه دور پولی ما از یک برنامه دسترسی از راه دور استفاده می کند تا کارشناسان ما بتوانند به سیستم دوربین امنیتی شما کمک کنند. قرار ملاقات ها باید 24 ساعت قبل از زمان تعیین شده باشد و در بازه های 30 دقیقه ای سرویس دهی می شوند. با ما با شماره 229-0080 (716) تماس بگیرید یا با کلیک بر روی تصویر زیر یک جلسه را پیش خرید کنید.