چگونه از سیستم دوربین امنیتی خود پشتیبانی از راه دور دریافت کنید

اگر سیستم قدیمی‌تری دارید که مربوط به قبل از سال 2020 است، لطفاً آموزش زیر را تماشا کنید.

پشتیبانی از راه دور پولی

ارتباط با مت از طریق: ایمیل | یوتیوب



منبع

مت روسی یک مدیر پشتیبانی فنی در CCTV Camera World، یک توزیع کننده پیشرو دوربین مدار بسته واقع در بوفالو، نیویورک است. او یک کارشناس پشتیبانی فنی برای هر چیزی که مربوط به نظارت تصویری است است.

گاهی اوقات ممکن است زمان منتظر ماندن برای کمک را نداشته باشید، یا ممکن است بخواهید که از طریق تلفن کمک عملی ما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر سیستم خود یا کمک به پیکربندی تنظیمات بخواهید. خدمات پشتیبانی از راه دور پولی ما از یک برنامه دسترسی از راه دور استفاده می کند تا کارشناسان ما بتوانند به سیستم دوربین امنیتی شما کمک کنند. قرار ملاقات ها باید 24 ساعت قبل از زمان تعیین شده باشد و در بازه های 30 دقیقه ای سرویس دهی می شوند. با ما با شماره 229-0080 (716) تماس بگیرید یا با کلیک بر روی تصویر زیر یک جلسه را پیش خرید کنید.

این روزها دریافت خدمات قابل اعتماد و ماهر برای محصولاتی که در فروشگاه ها یا آنلاین خریداری می شوند دشوار است. اکثر کسب و کارها یا به کشورهای دیگر برون سپاری می کنند یا کارگران کم مهارت را استخدام می کنند و فقط چند هفته آموزش محصول ارائه می دهند. ما با ارائه پشتیبانی سریع و مؤثر از سوی ایالات متحده، خود را به استانداردهای بالاتری نگاه می داریم. علاوه بر خدمات عالی ما، می‌توانیم با دسترسی به سیستم‌های آنها از راه دور به مشتریان برای تشخیص مشکلات و رفع آنها کمک کنیم. ما یک سرویس پشتیبانی از راه دور پولی برای موقعیت‌هایی داریم که پیچیده‌تر هستند یا اگر برای شبکه‌سازی به کمک نیاز دارید.

توجه داشته باشید که دنیای دوربین مدار بسته فقط می تواند در مورد محصولاتی که از ما خریداری شده اند کمک کند. برای ارائه پشتیبانی، به تأیید خرید نیاز داریم. اگر محصول خود را از CCTV Camera World خریداری نکرده اید، لطفاً برای دریافت راهنمایی با شرکتی که آن را از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید. اگر می‌خواهید برای کمک به ما پول بپردازید، لطفاً خدمات پشتیبانی شخص ثالث ما را خریداری کنید.

عیب یابی از راه دور

ارائه دسترسی به سیستم دوربین امنیتی شما بسیار ساده است. در واقع، تنظیمات مشاهده از راه دور P2P معمولاً قبل از ارسال DVR یا NVR روشن می شود. به دلایل حفظ حریم خصوصی، ما انجام ندهید کدهای راه دور P2P را ذخیره کنید و فقط در صورت لزوم برای ارائه پشتیبانی از آنها درخواست می کند. شایان ذکر است که می توانیم از راه دور به دوربین های IP مستقل نیز دسترسی داشته باشیم.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ضبط کننده دوربین امنیتی خود را به روتر یا مودم اینترنت خود وصل کنید و تنظیمات P2P را در تنظیمات شبکه روشن کنید. پس از انجام تنظیمات، مطمئن شوید که وضعیت P2P شما “آنلاین” است و یک ایمیل با متن شماره سریال P2P خود برای ما ارسال کنید. همچنین می توانید تصویر کد QR را به همراه متن برای ما ارسال کنید. این فرآیند در فیلم آموزشی زیر نشان داده شده است.

برای خرید یک جلسه پشتیبانی از راه دور اینجا را کلیک کنید