
بروزرسانی: 01 تیر 1404
چگونه یک لوگوی حرفه ای و به یادماندنی طراحی کنیم؟
با این حال شما میتوانید با توجه به چند نکته شرکت های برتر طراحی لوگو را شناسایی کنید و یکی از آنها را برای طراحی لوگوی حرفهای خود انتخاب نمایید. طراح متعهد میگردد حداکثر تا 3 اتود را طراحی و به کارفرما تحویل نماید. چگونه یک شرکت طراحی لوگو خوب پیدا کنیم؟ هر دو لوگو ساده هستند و در عین حال نام تجاری را با خود حمل می کنند. طراح باید اطمینان حاصل کند که مخاطبان میتوانند پیام کسب و کار را از طریق طرح لوگو بفهمند. 5- انعطاف پذیری لوگو بهترین لوگوها آنهایی هستند که دارای سادگی خاصی هستند و مخاطب می توانند آن ها را براحتی تجزیه و تحلیل کند. با استفاده از همین چند نکته شما به راحتی میتوانید شرکت های برتر طراحی لوگو را شناسایی کنید.
بسته بندی مانند لباس یک کالا به شمار می رود که در بسیاری از مواقع ارزش طراحی و گرافیک بسته بندی بیش از کالای درون آن است. اما برای حمل و نقل های با خطر آسیب بیشتر به تخم مرغ مانند جاده های ناهموار یا مسیرهای طولانی بهترین انتخاب برای بسته بندی می تواند بسته بندی های پلاستیکی باشد. میبینید که طراحی لوگو کار هر کسی نیست و برای رسیدن به حداکثر بازدهی لوگو باید از طراحان حرفهای و شرکت های برتر طراحی لوگو کمک گرفت. در ایران به دلیل کیفیت پایین بسته بندی و طراحی نامناسب، بازار برخی کالاهای صادراتی مناسب نیست. برند شما پس از مدتی با یک لوگوی بیکیفیت و سطح پایین شناخته میشود که این موضوع از اعتبار کسبوکارتان کم میکند.
شما ميتوانید تمامی کارهای گرافیکی خود اعم از طراحی سایت و طراحی لوگوی خود را به این شرکت بسپارید. ایده پردازان: شرکت ایده پردازان یک آژانس خلاقیت است که قصد دارد با طراحی لوگوهای حرفهای و انجام پروژههای گرافیکی خلاقانه سطح کیفی هویت بصری برندهای ایرانی را ارتقا دهد. بهرهمندی از تیم طراحی لوگوی حرفهای و ارائهی روشهای گوناگون پرداخت هزینهی طراحی موجب شده است تا استفاده از خدمات این تیم گرافیکی خلاق و جوان با سادگی هرچه تمامتر انجام شود. رنگ نارنجی خلاق، دوستانه، جوان پسند است. هر لوگو پر است از هدف و معنا. ما در جامعه ای زندگی می کنیم که پر شده است از نام ها و لوگوهای تجاری. میزفا: شرکت برترِ دیگر در زمینهی طراحی لوگو میزفا است که نمونه کارهای مطرح زیادی دارد. بلکه زمان زیادی نیاز است تا لوگوی شما در ذهن مخاطب ثابت بماند و بتواند پیام را دریافت کند.
نشان شما نه تنها نمایانگر تجارت شما است، بلکه رسالت و دیدگاه شما در مورد کسب و کارتان را نیز نشان می دهد. در بسیاری از مراکز خرید شما کالاهایی را پیدا خواهید کرد که ده مزیت را برای مشتریان فراهم می کنند ولی هیچ نام تجاری مشخصی ندارند. که تاثیر بسیاری در جذب مشتری می گذارند. سایتها و شرکتهای بسیاری هستند که ادعای طراحی لوگوی رایگان دارند یا امکاناتی را برایتان فراهم میآورند که خودتان بتوانید بهصورت آنلاین و با کمک ابزارهای محدود لوگوی موردنظرتان را طراحی کنید.
2- درک نام تجاری اگر چه لوگو تنها یک تصور است اما نام تجاری را نیز معرفی می کند. فروشگاههایی که مخاطبان میتوانند لباسها را از آنها تهیه کنند، معرفی کنید و در ازای تبلیغ درآمد داشته باشید. لوگو دیزاین: لوگو دیزاین یک شرکت طراحی لوگوی واسطه است که با ایجاد یک پل ارتباطی شما را به طراحان خلاق و حرفهای متصل میسازد. پس از ساخت لوگو شخصی می توانید آن را با نرم افزار افتر افکت بصورت موشن به ویدیو تبدیل کنید و انیمیشن خاصی را به لوگو خود دهید. موفقیت به راحتی بدست نمیآید، برای طراحی یک لوگوی موفق باید زمان زیادی را به اصلاح و ویرایش آن اختصاص دهید. این تیم حرفهای با پیادهسازی ایدههای نوین و خلق بیش از ۵۰۰ لوگوی حرفهای و موفق در ایران، تنها در عرض ۴ سال تبدیل به یکی از ۱۰ شرکت برتر طراحی لوگو شد.
نمونه طراحی لوگو جدید
برای مثال برای یک فروشگاه صنایع دستی محلی که تنها به مردم یک منطقه محدود می شود، استفاده از نماد سایر مناطق جغرافیایی بلااستفاده است. با این حال موارد کوچک برای خرده فروشان و مشتریان خوب است. بارکدها ، کدهای محصول جهانی و برچسب های RFID برای مدیریت خودکار اطلاعات در لجستیک و خرده فروشی رایج است. می توانید نمونه طراحی های بسته بندی، طعم کره ای ماکروپف، طعم باربیکیو ماکروپوف، طعم فلفلی ماکروپف و همچنین لوگوتایپ خلاقانه فارسی و انگلیسی ماکروپف در صفحه نمونه کارها که بخشی از طراحی های ظریف گرافیک می باشد دیدن نمایید.
نمونه طراحی گرافیکی
آنها معمولاً طراحی لوگو را به صورت یک پکیج شامل چند طرح اولیه به شما ارائه می دهند و پس از اینکه طرح مورد نظر خودتان را از بین طرح های ارائه شده انتخاب کردید، لوگو اصلی شرکت را در فرمت های متنوع وکتور و رستار برای شما ارسال می کنند تا بتوانید در پلتفرم های مختلف از آنها استفاده شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک کنید. برای مثال در بخش صادرات، زعفران ایران توانایی رقابت با برخی از کشورهایی که اقدام به بسته بندی این محصول می کنند را نداشته و زعفران را بصورت کلی به کشورهایی چون ایتالیا صادر می کند که این کشور با به کار گیری فنون بسته بندی و طراحی زیبا زعفران خریداری شده را با قیمتی بالاتر و با نام تجاری کشور ایتالیا به سرتاسر دنیا صادر می نماید.
نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر
اما طرح های خلاقانه را نیز نباید از نظر دور داشت. شما ميتوانید با استفاده از مشاورههای این شرکت و کمک گرفتن از پیشنهادات آنان بهترین طراح لوگو را متناسب با سلیقه و بودجهی خود به استخدام درآورید. استخدام یک طراح لوگوی حرفه ای یا کار با یک شرکت طراحی لوگوی حرفه ای کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که لوگوی طراحی شده ی شما توسط این افراد و شرکت ها متمایز و منحصر بفرد خواهد بود و پیغام برندتان به خوبی به مخاطبان و مشتریان بالقوه می رسد. طراحی لوگو نامناسب. در طراحی لوگو، موارد زیادی وجود دارد که از انجام آنها باید اجتناب کرد، از طرفی دیگر دیدن و آشنایی با این گزینه های بی اثر در عمل می تواند به شما کمک کند تا آنها را در طراحی لوگو خود استفاده نکنید. تا فراگیران، اطلاعات موثق و علمی را نیز در مورد زمینه ی کاری خود بیاموزند.
نمونه طراحی بسته بندی نبات
این مهم تا آنجا اهمیت دارد که در بسیاری از مواقع مشتری را به راحتی مجذوب خود میکند، در این صورت خریداران از کالاهایی که طراحی بسته بندی ساده و یا نامناسب دارند میگذرند؛ حتی اگر از نظر سطح کیفیت از اجناس دیگر در رده پایین تری قرار داشته باشد. ناربن گرافیک: تیم طراحی ناربن یکی از شرکت های برتر طراحی لوگو در ایران است که در حدود یک دهه با طراحی لوگوهای خلاقانه و همکاری با برندها و موسسات مشهور، نام خود را در صدر فهرست برترینهای طراحی لوگو ثبت کرده است. یکی از مواردی که گام اصلی و اساسی را در حمایت از محصولات و کالاهای ایرانی دارد، اهمیت ویژه به این صنعت میباشد به طوریکه در تمامی نقاط جهان کالاهای اصیل ایرانی با کیفیتی عالی توسط بسته بندی های کشورمان و با ثبت برند ایرانی به فروش برسند. در این میان یکی از نکات قابل توجه در مورد جعبه یا بستهبندی که باید در نظر داشته باشید این است که باید تمامی مشخصات و اطلاعات ممکن را به همراه برچسبی که بر روی بستهبندی زدهاید را به خریدار انتقال دهید.
شما میتوانید با مراجعه به لیست بالا و استفاده از خدمات هر یک از این ۱۰ شرکت برتر طراحی لوگو، بهترین و تاثیرگذارترین لوگوی ایران را برای برند خود خلق کنید. همونجور که از اسم این لوگو پیداست این لوگو معمولا از حروف اول نام برند شما تشکیل شده . ادویه هایی که داخل قفسه ی فروشگاه هستند معمولا محتوای یکسانی دارند. بسیاری از این لوگوهای رایگان از الگوهای یکسانی استفاده میکنند و احتمال شبیه شدن لگوی شما به بخش عظیمی از لوگوهای موجود در بازار بالا میرود.
همینطور لوگوی ویرجین آتلانتیک دارای المان های متفاوت است. به طوری که تصویر دارای معنای عمیق باشد. بدیهی است که علاوه بر مطالبه کامل خسارت، حق پیگیری کیفری از ناحیه شریک اول نیز محفوظ خواهد بود . قبل از اینکه تنها به محصولات و خدمات فکر کنید، بهتر یک نماد را نیز در نظر بگیرید. موزه پورشه که از سال ۱۹۷۶ برای عموم قابل بازدید است، تاریخ پورشه را از مدلهای قدیمی و پرخاطره تا طرحهای جدید نشان میدهد. اگر شرکت شما دارای یک نام منحصر به فرد است، می توانید از آن برای طراحی لوگو استفاده کنید.
6- موفقیت در کوتاه مدت حاصل نمی شود نایک، پوما، آئودی و سایر لوگوهایی که اکنون موفق و محبوب هستند، در کوتاه مدت موفقیت خود را بدست نیاورده اند. شاید با کمک برخی پدیده های مرتبط با محصولات و خدمات بتوان یک لوگوی متفاوت را طراحی کرد. تولید میکنید باید جعبه محصولات مقاومت لازم برای بودن در فضای مرطوب و خیس را داشته باشد. همانطور که همه چیز، حتّی انسانها با قدیمی شدنشان کنار میروند، طرحهای قدیمی را هم باید کنار گذاشت.
نمونه طراحی بسته بندی جعبه
اما با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید می توانید به سادگی و بدون داشتن هیچ تجربه قبلی با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود یک لوگو حرفه ای بدون پرداخت هزینه طراحی کنید. لوگوها دارای مخاطب خاص هستند و به همین دلیل در زمان طراحی باید به این موضوع فکر کنید که لوگو شما نام تجاری را برای مشتریان تداعی می کند. ساک دستی با یو وی اکلیلی کد SB 101/1 مجموعه عظیمی از کیسه های کاغذی هدیه پیچ خورده و کیسه های خرید را می توان بصورت آنلاین طراحی کرد.
نمونه طراحی لوگو حرفه ای
یکی از عواملی که ممکن است باعث کند شدن مراحل اصولی بسته بندی دارو گردد، حفظ کردن یکدستی چاپ در تمام مدت و سپس کنترل کیفیت چشمی همه فرم ها و جعبه های چاپ گردیده است. به لطف ماهیت همه کاره بودن، مونوگرام هم برای آرم های تجاری و هم برای اهداف شخصی مناسب است. حتی کودکان نوپا هم که هنور قادر به بستن بند کفش خود نیستند، می توانند با نگاه کردن به لوگو، استنباط خود را از محصولات و خدمات یک شرکت بیان کنند. 1- لوگو باید منحصر به فرد و هوشمندانه باشد لوگو یا آرم همان چیزی است که کمک می کند تا مشتریان محصولات را از رقبای تجاری تشخیص دهند. در مورد عکاسی از بستهبندی محصولات به این شیوه نیز هدف نهایی تبلیغ نوع بستهبندی محصول به شکلی جذاب است. در نتیجه دستگاههای بستهبندی نوآورانه تقاضای بالایی خواهند داشت.
نمونه طراحی لوگو تایپدر بسته بندی برخی محصولات ایده ی طراح و مفهوم مورد نظر او قابل توجه است. وضعیت طراحی باید با توجه به نیاز و جمعیت مخاطب باشد. طراح لوگوی «نایک» کارولین دیویدسون معتقد است این لوگو بیانگر حرکت است که کفش را در ذهن مخاطب تداعی می کند. طراحی بسته بندی های خلاقانه محصولات باید به گونه انجام شود که احساسات مخاطبین را شعله ور کند و در ذهن آن ها ماندگار شود. براستی که اگر محصولات و کالاهای ایرانی طراحی بسته بندی زیبایی داشته باشند، میتوانند با محصولات کشورهای صنعتی رقابت نمایند. استفاده از رنگهای مناسب و شاداب نیز از دیگر نکاتی است که در آموزش طراحی بسته بندی باید به آن توجه شود.
نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات
نویسنده: تیم تحریریه ال جی بان